I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

lørdag 10. juli 2010

PostHeaderIcon Første feriedag

IMG_0894

Utsikt fra hytten i morges /View from the summer house this morning.

IMG_0901

Markjordbær i hagen / Wild strawberries in the garden

IMG_0910

Min mor er storprodusent av hjemmestrikkete sokker / My mum knits way too many socks.

IMG_0916

Is i bilen på vei hjem fra shopping / Ice cream in the car on the way home from shopping.

IMG_0881

Bursdagspresang fra Maren / Birthday present from Maren

IMG_0918

Sokkene Mamma strikker i et av Maren sine håndfargede garn/ My mum is knitting socks from another skein Maren hand dyed.

IMG_0917

Jeg har startet på ryggen til jakken til Ebert /Back of the jacket for Ebert.

Men nå går jeg inn før myggen spiser meg levende, intenett er bare tilgjengelig på baktrappen.
I'm going inside before the bugs eat me alive, the only place we have internet is on the stairs at the back of the house.

1 kommentarer:

Pedora sa...

Så utrolig kjekt å se bilder av garnet "mitt" i produksjon!!! Nydelige sokker og utrolig flott jakke til Ebert!!! Jeg vil helst bare sitte oppe hele natten å strikke nå, blir så inspirert!

Legg inn en kommentar