I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

tirsdag 13. juli 2010

PostHeaderIcon 4. feriedag, Ishbel er i gang.

IMG_0968

Sånn ser Ishbel ut i dag / Ishbel today.
IMG_0970

Ryggen på jakken fra Garnstudio er ferdig / The back of the jacket from Garnstudio is done.

IMG_0971

Babyjakken er ferdig, og den må nok gies til en liten jente / The baby jacket is done, and is clearly ment for a baby girl.

IMG_0973

Feriegarn. Dette skal bli skjerf til min søster til jul. La oss håpe jeg liker det bedre enn Rauma Alpakka som er kløete og fælt. / Yarn bought at the local yarn store for a scarf for my sister for Christmas.

IMG_0975

Min mor strikker sine første sokker toe-up. / My mum is knitting her first socks toe-up.

Men nå er det pizza, ha en flott kveld alle sammen! / Pizza time, have a nice evening!

1 kommentarer:

marita sa...

Hei.
Veldig fin jakke du har strikket. Tenkte jeg skulle strikke en sånn jeg også. Men så vet jeg ikke hva skp i mønsteret betyr. Så jeg kurte på om du kunne hjelpe meg?

Legg inn en kommentar