I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

tirsdag 20. juli 2010

PostHeaderIcon Blått

IMG_1010

Jeg var ute i veien og plukket blåklokker for noen dager siden. Selv om leiligheten ikke ser ut for øyeblikket, så er der alltid plass til blomster.

IMG_0998

Innflytningspresang fra Maren. Jeg elsker at som har med pinnsvin å gjøre, og denne skal rett opp på veggen så snart jeg får malt... men det kan ta litt tid. Jeg hadde besøk av bestevenninnen min i dag, og hun var imponert over hvor mye arbeid der er igjen i leiligheten. Jeg er ikke engang ferdig med soverommet, jeg har ingen lister, og gardinen består av en stoffbit og to tegnestifter. Men potensialet er stort, så det blir nok bra til slutt. Jeg håper å være ferdig med hovedrommene til jul.

IMG_0996

Bursdagspresang fra mine søstre, 3 boller som er akkurat samme farge som de andre jeg fikk til bursdagen, og snop fra London. Blir ikke stort bedre enn det.

IMG_1006

Ishbel er blokket og klar til bruk. Fargen er fantastisk fin, jeg er skikkelig fornøyd med resultatet.

IMG_1004IMG_1001

Ellers har den nye sengen min endelig kommet, og jeg har ikke sovet så godt på mange år. Middagsluren i dag ble på 3 timer.. jeg tror den har en innebygget Jon Blund funksjon.

2 kommentarer:

Pedora sa...

Helt nydelig fint sjal. Så kjekt å se at du likte fargen. I dag er enda flere nøster farget og jeg er superfornøyd!!!
Håper du får en fin tur i morgen. Nyt ferien, jeg er kjempemisunnelig.
Utrolig flotte boller!

Anonym sa...

Liker pandaen jeg:) syns den var søt:D -Lillesøster nr 1

Legg inn en kommentar