I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

onsdag 7. april 2010

PostHeaderIcon Produktiv Påske

IMG_0555

Jeg ble endelig ferdig med Swallowtail, garnet er Bärengarne Strumpfgarn TOM Cotton, så nå må jeg bare levere det til Quiltehuset. Det ble utrolig mye flottere da jeg blokket det enn forventet, og perlene som erstatter nuppene i oppskriften gjør at det faller kjempefint. Det tok 120g for hele sjalet.

IMG_0551

Påsken ble tilbragt på Austevoll, og der fikk jeg endelig tid til å lage et sjal til meg selv som jeg kan bruke på jobb og sånt. Garnet er en rest fra Maren, i en fantastisk lillafarge. Jeg gikk selvfølgelig tom 2 rader før slutten, og måtte rakke opp.

IMG_0529

Årets Påskekrim.

IMG_0565

Kveldens prosjekt.

Endelig kom boken som jeg har bestilt direkte fra Estland. Den nydeligste boken noensinne, denne skal definitivt ikke nytes med en kopp te, jeg tørket til og med av stuebordet før jeg tok den ut av pappen. Forhåpentligvis vil den inspirere litt til det "hemmelige" prosjektet mitt.

1 kommentarer:

Pedora sa...

Kjempefint alt sammen! Så flink du er!!!

Legg inn en kommentar