I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

torsdag 8. april 2010

PostHeaderIcon Fremskritt, og snodige amerikanere

IMG_0574

Jeg jobber fremdeles med Bitterroot, men det går sakte, albuene mine er ikke så veldig glade i meg for øyeblikket, men jeg nærmer meg i alle fall litt.

Alt for Norge er den snodigste tv-serien jeg har sett på lenge. Er utrolig hvor mye underholdning det blir av å forvirre og sjokkere amerikanere. Det som egentlig er rarest er hvor stort det er for dem, de kan knapt et ord (bortsett fra skumle Kjerringa-med-Staven-Kari) og likevel dukker hele byen opp med flagg for å sende de avgårde til lille Norge. Jeg forstår ikke helt mentaliteten med å lengte til et land ingen i familien har vært i de siste 2 generasjonene... Men morsomt er det.

1 kommentarer:

Pedora sa...

Bitterroot ser veldig flott ut. Jeg strikker også det sjalet nå, men har også gått problemer med armene, så det går litt sakte. Ønsker deg en god helg :-)

Legg inn en kommentar