I arbeid

Et sitat:

"Først tar du noen strikkepinner og litt garn, så er det bare å sette i gang! Lykke til!"

Ting jeg har strikket

Om meg

søndag 18. april 2010

PostHeaderIcon Morsomme funn

IMG_0598

Helgen ble tilbragt i mine besteforeldre sin gamle leilighet, de har fått seg en serviceleilighet, og da må alt flyttes, tømmes, kastes, vaskes, og så videre. Men vi fant mye snodig, den heklede duken mistenkes min mor for å være skaperen av, den ble fort døpt Helge Jordal, dette er helt klart hekledukversjonen av han. Den er så snodig at den er kul. Det lille glasset er litt over 9 cm høyt, og det ble fort konkludert med at alle møblerte hjem har cocktailglass for barn.... og jeg har fire..... men de skal nok kunne brukes til noe, jeg regner med det blir garnrelatert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei åå det er nydelig blomsterduken,kan gjerne du send meg oppskrift av blomster i hekleduk til meg quiltefoto@gmail.com?

Margrethen sa...

Dessverre har jeg ikke oppskrift, duken ble funnet i skapet til min mormor.

Legg inn en kommentar